-

Bow Tie House – активний молодий бренд аксесуарів, зокрема краваток, метеликів, підтяжок, хусток та інших чудових речей.

Головна ідея нашого бренду – популяризувати аксесуари, які індивідуалізують творчих, впевнених у собі та вільних людей. У *2013* році спочатку був створений інтернет-магазин, а потім відкритий магазин Краваткового Дому в центрі Києва, який пропонує своїм клієнтам продукцію високої якості та широкого вибору.

Основні пріоритети бренду - якість, зручність та естетика нашого продукту. Проект такого масштабу передбачає наявність широкого асортименту та власного унікального стилю.

Асортимент

*2500* видів краваток

*1500* видів метеликів

*300* видів підтяжок

*250* видів запонок, защіпок

*200* видів хусток-пашмин

У магазині великий вибір не тільки аксесуарів відомих марок, але й тих, що виготовлені під іменем бренду Краватковий Дім. Асортимент складається з різноманітних моделей: від класичних до найбільш непередбачуваних дизайнерських експериментів.

Корпоративний стиль

Нещодавній ребрендінг: нова назва, символіка, концепційна відповідність шрифтів, кольорів, слоганів, рекламні матеріали, аудіомаркетинг, - свідчить про активний розвиток справи молодого бізнесмена Віталія Лунько. Здержаний, простий, елегантний стиль оновленого бренду є своєрідним відображенням образу Віталія. PR-аналітики бачать в такому зв'язку бренду та його власника важливу роль для цільової аудиторії.

Інтер'єр

Інтер'єр створений дизайнером Костянтином Соболевим, який спеціалізується на функціональному еко-дизайні та віддає перевагу мінімалізму. Це його перший магазинний проект – у його портфоліо житлові приміщення, офіси та студії. Власник Краваткового Дому Віталій Лунько вважає, що молоді дизайнери інакше бачать простір і світ, тому припустив, що талант Соболева, помножений на досвід, повинен дати відмінний результат.

Костя Соболев, працюючи над проектом Краваткового Дому, своєю метою поставив створити «чесний дизайн», в якому комфортно і приємно проводити час, відповідно до настрою покупців. Усі матеріали, меблі та іміджеві деталі — «живі» і реальні.

Важливий факт: всі матеріали — українського виробництва. Це свідоме бажання продемонструвати, що для створення стилю інтер'єру досить інтелектуальної складової автора та грамотної втіленості. Багато деталей були виготовлені експериментально: наприклад, зроблені вручну.